Socialdemokraterna i Skåne söker administratör/ kontorsvaktmästare

Socialdemokraterna i Skåne söker nu en administratör/kontorsvaktmästare. Sista ansökningsdag är den 20 september.

Socialdemokraterna i Skåne är en folkrörelseorganisation med syfte att organisera medlemmar och sympatisörer som delar våra värderingar och bedriva politiskt arbete i Skåne. Vi söker nu en medarbetare som är redo att ta sig an en kombinerad tjänst som omfattar såväl administrativt arbete som lokalvård.

Vi söker dig som har ett sinne för ordning och reda och samtidigt är flexibel och serviceinriktad. Arbetet kommer främst att fokusera på en professionell och användarvänlig administration samt att skapa en trivsam och välordnad arbetsplats.

Sökande ska dela socialdemokratins värderingar. Arbetsplatsen delas med Socialdemokraterna i Malmö och S-kvinnor.

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta nära våra ombudsmän och vara ett administrativt stöd till dem samt ansvara för det löpande arbetet med medlemssystem (CRM), administrativa rutiner och dokumentation/arkivering. I din roll ingår också allmänna vaktmästartjänster och lokalvård.

Kompetenskrav
Du har goda kunskaper i administration, datorkunskap och vara väl orienterad i arbetarrörelsens organisation. B-körkort är ett krav. Tidigare erfarenhet av att arbeta med CRM eller liknande system är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Placeringsort, anställningsform och tillträde
Placeringsort är Malmö, där du har ditt kontor och dina arbetskamrater. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Sysselsättningsgrad är heltid. Tillträde snarast.

Vi tillämpar kollektivavtalet mellan KFO – Handelsanställdas förbund.

Upplysningar om tjänsten kan lämnas av:
Petra Bergquist, försteombudsman, 040-660 73 09

Ansökan
Du är välkommen med din ansökan senast den 20 september 2019. Bifoga personligt brev samt CV och mejla till petra.bergquist@socialdemokraterna.seSkriv ”ansökan kontorist/kontorsvaktmästare” i ämnesraden på mejlet.