Laddar Evenemang

Stenskogen 735
0413-746 00 www.backagarden.se

februari 2019

Gruppledarutbildning ”Att leda partivänner”

23 februari kl. 09:00 - 24 februari kl. 13:00
Höör, 243 91 Sverige

Att leda och fördela arbetet i nämnden eller styrelsen på ett sätt som engagerar, inkluderar och skapar förutsättningar för att nå politisk framgång kräver ibland att man tar ett steg tillbaka och analyserar både sitt eget ledarskap, dynamiken i gruppen och dialogen med verksamheten. Utbildningen ger dig som nyvald gruppledare i kommunen eller regionen kunskap om rollen som ledare, politisk styrning och mötesteknik.

EU-valledarutbildning

23 februari kl. 09:00 - 15:00
+ Google Map

Hur gör man för att mobilisera och vinna kampanjer? Vad krävs för att få sina medlemmar att gå från ord till handling? Syftet med utbildningen är att ge valledarna verktyg för att genomföra en effektiv valrörelse.

mars 2019

Handledarutveckling, andra träffen

1 mars kl. 17:00 - 3 mars kl. 15:00
+ Google Map

En utbildning där du som handledare ges möjlighet att fördjupa sina kunskaper i värdegrundsdrivet handledarskap. Utbildningen påbörjades under 2018 och avslutas under 2019.

Medlemsutbildning, del 2

9 mars kl. 09:00 - 10 mars kl. 15:00
+ Google Map

Alla medlemmar har rätt till en medlemsutbildning. Socialdemokraternas grundläggande medlemsutbildning är ett av våra viktigaste verktyg i byggandet av en stark partiorganisation genom att ge dig som medlem en bra introduktion. Genom att i grupp få chansen att diskutera och få insikter om politik, ideologi, historia och hur partiorganisationen fungerar, får du som medlem bättre verktyg för delaktighet, engagemang och ett aktivt medlemskap i partiet.

+ Exportera evenemang